Obitelj s troje djece nije baš takva rijetkost da bi trebalo biti tako teško pronaći automobil u kojem roditelji u skladu sa zakonom i zdravim razumom mogu na siguran i suvremen način prevoziti svoje troje djece.
A ipak je teško, jer većina automobila koje nude na tržištu uopće ne dopuštaju mogućnost da u njih ugradite tri Isofix priključka na sjedala u drugom ili trećem redu. Još je šokantnije to što troje djece u dobi od, primjerice, tri, četiri i pet godina u sjedalice montirane putem Isofix priključka ne možete smjestiti ni u automobilima sa sedam sjedala, koji se reklamiraju kao "odličan obiteljski izbor".
Pozitivne iznimke ovdje su Dacia Lodgy, Chevrolet Malibu, Opel Zafira i Insignia te Seat Alhambra. Ti modeli u drugom redu sjedala imaju tri Isofix priključka. Ostali redom nude samo jedan ili dva - na bočnom desnom i bočnom lijevom sjedištu - dok se treće dijete na sjedalicu s Isofix priključkom može smjestiti na suvozačevu sjedalu.
No to je samo uvjetno rješenje jer između dviju autosjedalica straga u većini automobila odrasla osoba ne stane, pa je pitanje gdje bi se u toj kombinaciji prevozio drugi roditelj. Također, dijete se na suvozačevu sjedalu može prevoziti samo do dvije godine starosti, u sjedalici okrenutoj suprotno od smjera vožnje. Jedan od odgovora koje smo čuli bio je da roditelj može kupiti i sjedalicu bez Isofix priključka te je montirati pomoću sigurnosnog pojasa. U praksi, i to je upitno jer ako između dviju sjedalica montiranih bočno nema mjesta za odraslu osobu, ne stane ni treća sjedalica.
A čak i u slučajevima u kojima stane - bahato je tražiti od kupca vozila da pristane na montiranje sjedalice pomoću pojasa zato što mu proizvođač automobila nije omogućio treći Isofix priključak. Sjedalicu je lakše i sigurnije montirati uz Isofix.
>>U Hrvatskoj su uvoznici vrlo povoljni, no država je pohlepna!
Renault Espace ima isofix na svim sjedalima, a u ovom uratku, ovog novinarčića neznalice, nije spomenut niti jednom riječi.